Spørsmål og svar

Spørsmål & svar

Har bestillingen gått gjennom?

  • Etter bestilling vil du motta en ordrebekreftelse, noen kunder har opplevd at ordrebekreftelsen har kommet til søppelpost.

Hvor lang tid tar det å motta en vare?

  • Etter bestilling blir ordren pakket fortløpende, med mindre varen må bestilles hos våre leverandører. Disse varene er markert med bestillingsvare. Vanligvis tar det 3-7 virkedager å motta en pakke fra oss, med forbehold om at posten opererer som normalt.

Angrer du på en vare?

  • Bestillingsvarer og varer som må bestilles hos leverandør er det ikke mulig å returnere/angre. Angrer du på ditt kjøp? Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du mottar varen fra oss. Benytt deg av angrerettsskjemaet for å angre på kjøpet ditt, pakk varen pent ned igjen og send den tilbake til oss. Du må da bestille og betale frakt selv.

Har du valgt hent i butikk?

  • Har du valgt «hent i butikk», så gjelder dette butikken i Fredrikstad (Dikeveien). Vi pakker varene som er på lager og kontakter deg så snart din ordre er klar til henting. Har du bestilt bestillingsvarer kontakter vi deg med en estimert leveringsdag og igjen når varen din har ankommet lageret og er klar til henting.

Hvor lang tid tar det å få bestillingsvarer?

  • Bestillingsvarer kan du motta fra 2,5 uker til 6 måneder. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å få sjekket opp leveringstid på en bestemt vare.

Reklamere/ mottatt en ødelagt vare?

  • Dersom varen din har blitt ødelagt i posten må du kontakte postselskapet som har levert varen så raskt som mulig. Deretter må du underrette oss om den ødelagte varen.
  • Har du mottatt en vare som du ønsker å reklamere på kontakter du oss så fort som mulig.

Hvordan betale?

  • Du kan velge om du ønsker å betale med klarna eller betale i butikken i Fredrikstad (Dikeveien).

Hvor kan vi sende varer?

  • Vi sender varer til hele Norge.

Noe du lurer på?

  • Hvis du har spørsmål eller lurer på noe mer vedrørende din ordre kan du kontakte oss på post@bjgruppen.no eller tlf +47 69 36 40 50